Solrosfrallor


Igår ställde jag mig i köket och gjorde frallor med solrosfrön. Blev sugen när jag såg en bild på nätet men de frallorna var glutenfria och det innebar en hel del konstiga och dyra ingredienser som man inte hittar så lätt bland hyllorna i matbutikerna här. Så jag googlade fram ett annat recept med solrosfrön och det blev också riktigt bra.  Kopparna köpte jag på Halpa-Halli för utseendets skull. Halpa-Halli har för det mesta nog det man söker. Grytvanten är i American style från Lexington som jag beställde från Stockmann för någon vecka sedan. 

Receptet kommer från jennysmatblogg.nu 

Kommentarer
Rebecca Adnell säger:

Fina bilder!

2017-02-21 | 18:20:10
Bloggadress: http://adnellphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback