Runebergsdagen

Femte februari, vilket innebär Runebergsdagen. Självklart måste detta firas med Runebergsbakelser. Mamma gör helt klart dom godaste, mycket bättre än sådana som är köpta i affären. Kanske inte lika vackra men det är smaken som räknas ;)
Idag är jag hemma i Närpes eftersom jag är ledig och dagen kommer spenderas med tentläsning, har nämligen tent igen imorgon. På lördag har vi planerat in en resa till Helsingfors för lite shopping. Ska bli kul :) Ser mest fram emot att besöka Zara samt hoppas jag att hitta vårjackan jag är sugen på. 

Kommentarer
Veronica B säger:

Vilka underbara bilder! Älskar färgerna och de mjuka övergångarna och jag avundas komponeringen, du tycks alltid få det så tilltalande.
Läckert!

2015-02-12 | 10:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback