En träff på stan

Jessika var i Vasa idag så vi mötte upp varandra på stan och gick i några butiker och så lunchade vi på Sweet Vaasa. Åt min ceasarsallad såklart, alltid ett säkert kort. Bra på bild blir den alltid också, haha :) Skulle vilja prova på någon av Sweet vaasas bakelser någon gång också, men man blir alltid så himla mätt av salladen så man orkar inte. Jag var tvungen att åka till skolan klockan två på tyskalektion men före det hann vi med en tur till min lägenhet. Roligt att träffas så här på stan. Ser fram emot nästa år när hon också flyttar hit ;)

De hade matchande blommor vid bordet/ En glad Emma som fick vakna upp ännu en dag till solsken/ Invigde mina vita låga connare idag(=NU ÄR DET VÅR!)/ Favoritsalladen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback