December 2017

 
December kom och gick fort detta (förra) året. Det blev en riktigt mysig månad ändå. Man har ju slutat hoppas på snö vid det här laget, fastän det bidrar till julstämningen en hel del. Jag fick ha min första egna julgran och så fick jag finaste ERNST ljusstaken av mamma.  Vi gick på julmarknad på Stundars första gången någonsin. Vilket hade varit mysigare med lite snö och skymning. Sen bakade man pepparkakor, lussebullar och drack massor med god glögg.  Dagen före julafton hade jag uppesittarkväll med Isabelle och julafton firades hos Massarna, som tyckte det var otroligt spännande då tomten kom på besök. Nu är det nytt och år och jag väntar på sommar och sol ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback