Jul 2018

Min juloutfit detta år, en klänning från Happy Holly. Köpte även ett par örhängen från Lily and Rose åt mig själv i julklapp.
 
Blogglusten uppstod mitt i allt, så jag tänkte försöka ge det en chans. Känns som alla mina inlägg börjar så, haha! Har kikat genom arkivet lite och det är ju så roligt att se vad allt man sysslat med under dessa år, så man borde ju absolut fortsätta. Men jag lider tyvärr av lite prestationsångest och vill att det ska bli så bra som möjligt, så det brukar rinna ut i sanden. Senast jag bloggade var tydligen i sommras. Året börjar lida mot sitt slut och det har hänt en del detta år också. Största förändringen är väl att jag har köpt en egen lägenhet och håller på och renoverar. Sen har jag ju även massa med bilder och berättelser från mina resor detta år. Jag har hunnit med en skidsemester i Trysil, en vecka i fantasistaden Dubai, ett vandringsäventyr i Lofoten samt ett till i Oulanka.
Borde jag börja blogga igen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback