Living Room


Det slog mig igår när jag tittade genom bloggarkivet, att jag verkligen saknar att blogga. För den roligaste bloggen av alla att läsa är nog sin egen, hur sjukt det än låter. Därför tänkte jag bjuda på några bilder från mitt vardagsrum. Märkte när jag tog dessa bilder, att mitt 50 mm objektiv nog börjar ha sett sina dagar, för att hitta fokus kan vara lite knepigt. Suck säger jag bara. 

 
Jag börjar bli rätt nöjd med mitt vardagsrum nu. Tavlorna från Desenio är verkligen pricken över i:et och att hålla soffan vit har gått förvånansvärt bra. En kudde från mitt abslouta favoritmärke måste ju också få plats i soffan. Den fina Ernst vasen hittade jag när jag scrollade genom pinterest och så också soffborden från Ellos. På fredag blir det shopping på Åhlens så då får säkerligen några juligare inredningsdetaljer komma med hem. Men nu ska jag bege mig ut i dagens fina vinterväder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback