Photoshoot



Jag har länge velat ta sådana här kompisbilder och vi kunde nästan inte ha prickat in den här fotograferingen bättre än vad vi gjorde. Det var en varm sommarkväll efter en av mina skoldagar som vi bestämde oss för att mötas upp på Faros på mat. Jag har faktiskt aldrig ätit där förrut, men blev positivt överraskad. Efter maten gick vi lite längs stranden och upplevde sommarvasa ;) Sedan tog vi oss ut till Korsholms kyrka för att fota i en álle. Jag fotograferade ju mina kusiner där förra sommaren och blev förtjust i stället. Ljuset var rätt fint denna kväll och stämningen likaså. Tackar mina vänner för att de lydde mina orders och gjorde dessa bilder till verklighet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback