Midsommar 2017


Det börjar väl bli dags att blogga om midsommaren innan vi hinner alltför långt bort. Dagen före midsommarafton kom mina vänner hit och Malin gjorde midsommarkransar åt oss allihopa, vilken stjärna. Det tog ett par timmar men jag blev i alla fall riktigt nöjd med min. Malin gjorde en likadan åt Maya, så vi skulle matcha. Så på midsommarafton åkte jag iväg till studion för att fotografera med Maya. Tålamodet var inte så långt denna gång så det blev ungefär tio bilder, men konstigt nog några som blev bra i alla fall. 
 
 
På midsommarafton åkte vi ut till en villa för att fira lite. Tog med mig systemkameran för att knäppa några bilder. Tyvärr var det rätt kallt men solen lyste i alla fall. Senare på kvällen tog vi båten till Molpe och fortsatte där. Det var mitt midsommarfirande detta år. Lördag och söndag jobbade jag i princip hela dagarna så då blev det inte mycket gjort. Men man kan väl säga att man hade tur när man fick vara ledig på midsommarafton när vädret orkade prestera lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback