En fin vinterdag


Idag uppenbarade sig äntligen den där dagen jag väntat på, en frostig alldeles ljuvlig vinterdag. Såg det redan inatt när jag körde hem, att det låg frost i träden, så jag tog mig upp ganska tidigt imorse så att den inte skulle hinna försvinna. Fastän man för det mesta är trött på mörkret och kylan så kan vintern faktiskt ha sin charm den också. Jag körde iväg till favoritallén för att knäppa några bilder, vilken alltid är ett säkert kort. Sen tog jag ett varv via vägen som vi har promenerat på otaliga gånger under årens lopp, där var det riktigt fint idag också. Passligt nog fick jag en lunchinbjudan när jag just var klar. Mera sådana här fina dagar önskar man sig verkligen, men det lär väl inte ta länge innan all snö smälter bort och det är grått och tråkigt igen. 
 
 
Bilderna är fotograferade med mina två favoriter 85:an och 16-35:an.
 
Yttermark 15.01.2017

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback