2016, året som gått.

Så var ännu ett år till ända och vi är fem dagar in på det nya året. Jag kör på samma version som ifjol med årsresumên. År 2016 har varit ett bra år men jag hoppas såklart att 2017 blir ännu bättre. Jag har ju inte varit världens flitigaste bloggare precis, så det hoppas jag i alla fall att jag kan ändra på.
 
Nedan några bilder/händelser från år 2016. 
 
En smarrigare frukost
 
 Reste till Stockholm en enda gång under 2016, mycket ovanligt
 
 En vinteroutfit
 
En ny iPhone tackade man inte nej till
 
Firade fastlagstisdagen med en semlewrap, mums! 
 
Fotade ett fint hem, dock nådde bilderna aldrig så långt som hit till bloggen
 
 
Världens finaste tibbe
 
 Blev moster åt världens bästa Mason & Maya
 
 Firade morsdag och bakade skapelsen ovan 
 
 
En annan vinteroutfit
 
Plättspetten som hamnade på blogg.se startsida
 

Världens goaste Maya
 
Firade midsommar och midsommarbilden fotograferades på favoritvägen as usual
 
& festade med vännerna
 
Tränade flitigt ett tag också, men det rann tyvärr ut i sanden sedan
 

Hade picknick under äppelträdet en vam sommarkväll i juli
 
Föräldrarna köpte både villa och båt
 
Så det blev många härliga turer ute till havs och härliga dagar på villan
 

Vi firade kräftskiva på Töjby skären
 
 Hade äran att bli gudmor åt sötaste tösen
 
Köpte en gopro
 

Fotograferade mina tvillingkusiner som blev konfirmerade
 
Njöt av underbara sommarkvällar, längtar så till sommar 2017
 

Köpte en söt väska från MK
 
 Ett självporträtt från 2016
 
Hängde med fina vänner
 
Reste till mäktiga Island
 

Island var helt amazing
 
Bucket list moment- check! 
 
Fotade Hugo i en höstig miljö 
 
 Vandrade till risnästräsket med Malin och Hugo
 
 
Årets glädjespridare
 
Reste till världens vackraste kuststräcka, ska blogga om resan i något skede också
 

Där besökte vi Capri
 

Reste till Rom en dag och fick äntligen se denna sevärdhet
 

 & Fontana di Trevi, kastade dock inget mynt
 

Alltså denna utsikt
 
och dessa solnedgångar 
 
En helt amazing vecka i solen helt enkelt
 

Fotograferade PT bilder åt Isabelle
 
Så roligt att fota något annat ibland också
 

Spexarna
 
Fotade några inredningsbilder hemma
 
Köpte ett par primeboots
 
Bakade tomtecupcakes med Malin och försökte komma i julstämning
 

En fin vintermorgon fick man i alla fall uppleva i december
 
Hjälpte tomten ;) 
 

Fotade två små söta tomtenissar

Firade lucia med lussebullar
 
 Efter tre års företagsekonomiska studier inom internationell handel blev jag färdig tradenom den 19.12
 
 Funderade mer eller mindre hela hösten på denna glugg, köpte den till slut som en julklapp åt mig själv och jag är riktigt nöjd, kan väl nog kalla den årets bästa köp, efter resorna förstås ;)
 
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback