På besök hos twinsen

 
Igår på min lediga måndag hälsade jag på hos Maya och Mason. Denna gång hade jag med kameran, man tar ju alltid en och annan bild när man umgås med dessa två, men det är ju alltid med mobilen och kameran levererar ju oftast tio gånger bättre bilder. Jag letade upp matchande kläder åt Maya och mig idag och hennes mamma fick knäppa några bilder av oss i matsalen. Sen fortsatte vi i Mason rum så han också fick vara med.

 
Mason har så klara och fina blå ögon. Dessa två ställer alltid upp på bild vilket är tacksamt, men det är dom ju i och för sig vana med från dag ett. Min kamera var också mycket intressant tyckte dom, ibland lite för intressant tyckte jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback