The world is a book

 
Jag har dinglat med benen från Flydalsjuvet, kört helikopter över New york, vandrat under Eiffeltornet, stått under ett av världens mäktigaste vattenfall, sett en av världens finaste finaste solnedgångar, vandrat ner till stranden i Positano, beundrat Big Ben, simmat i Blåa Lagunen, poserat framför frihetsgudinnan, shoppat på en av världens mäktigaste shoppinggator, kört genom otroliga landskap, blickat ut över mäktiga vyer och för allt detta är jag så tacksam, tacksam för att jag har fått upptäcka så mycket av världen. 
 
I framtiden skulle jag gärna vilja stå på kanten av Grand Canyon, vandra på Musha Cays sanddyner, smutta på en drink på Maldiverna eller köra gondol i Venedig, för att nämna några ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback