Marygenser

Det fick bli en Marygenser tröja för mig också. Jag funderade länge på vilken färg den skulle få, men eftersom jag trivs bäst i vitt, så fick det bli en i naturvitt och marinblått. Det marinblåa ville jag ha för att ge den lite skärgårdskänsla till sommarens alla kvällar på Töjby skären. Momma ställde glatt upp och stickade Marygensern åt mig, men nu så här i efterhand skulle jag också vilja testa på att sticka en egen. Jag har också varit på jakt efter ett par fritidsbyxor en lång tid nu och till sist hittade jag ett par Fjällräven Vidda Pro Pants som matchar fint med min svarta Kånken :) 
 
Annars höll min dator på ett ge upp för några veckor sedan och att redigera en bild kunde ta hur länge som helst. Men så hittade jag en vänlig själ som kunde sätta i en ny hårddisk och ett nytt minne och nu går den supersnabbt igen. Dessutom har jag just köpt den nyaste versionen av Photoshop så nu är det ännu roligare att redigera bilder. 

Byxor från Fjällräven/tröja Marygenser/ Ryggsäck från Fjällräven 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback