Den senaste tiden

Jag njuter av sommaren så mycket jag kan just nu, för den är ju bara för härlig. Under den senaste tiden har jag bland annat köpt en gopro, ett köp jag absolut inte ångrar. Det ger faktiskt rätt coola effekter. Jag har firat både midsommar och tomatkarnevalen med mina fina vänner och dessutom firat mammas och pappas pärlbröllop. Passade på att baka min första pavlova till det. Har också hängt mycket på Töjby skären med familjen och såklart umgåtts mycket med mina systerbarn, de sötaste twinsen i världen. Idag var det dessutom deras dopdag och jag hade äran att få bli gudmor åt Maya Marie. Annars försöker jag som sagt njuta och vara ute så mycket som det går nu när årets bästa tid är här.


 
Summer memories <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback