Sommaren tvåtusenfemton

Så var ännu en gång den bästa tiden på året till ända. Sommaren 2015 är loppuslut. Överlag har jag haft en bra sommar, den har i princip innehållit allt det en sommar ska. Det enda jag känner att jag verkligen skulle ha behövt ha var väl lite semester. En vecka i solen hade suttit mer än fint både på grund av att jag har jobbat en hel del denna sommar men också för att resehjärtat värker en del, haha! :)
 
Jag flyttade hem i slutet av april (fördelen med att studera på yrkeshögskolan Novia) för att börja min praktik på RL-trans. Det kändes ju redan lite som sommarlov då, när man inte behövde gå i skolan, så min sommar började nog rätt snabbt detta år ;) Vad har jag då pysslat med denna sommar?

Jo, besökt Helsingfors med syrran och beskådat körsbärsblommorna i Roihuvouri.


Jag har fotat två fina studenter även denna sommar.


Haft picknickar både inomhus och utomhus. En ostbricka och en utflykt till Risnästräsket.


Spontant köpt ett dunderobjektiv. Vilket jag är väldigt glad att jag gjorde.


Jag har umgåtts med fina människor.

Äntligen fått besöka mäktiga norge med världens bästa pappa.
 
Cyklat långturer på cykeln och gått härliga promenader. 
 
Ingen sommar utan shopping såklart :)
 
Firat både tomatkarneval och midsommar. Två av sommarens trevligare helger.
 
Besökt fina Stockholm och fått se allsång på skansen live.
 
Umgåtts med denna typ en del också såklart. Vi har bland annat picknickat med pizza i bilen när vädret inte ville samarbeta.

Nu när jag blickar tillbaka på dessa bilder så ser det ut som jag haft en rätt bra sommar i år också. Men nu är det officiellt höst och skolan har börjat och jag bor nu (definitivt) sista året i Vasa, för nästa år titulerar jag mig förhoppningsvis tradenom och mina år som skolelev är över. Bring it on autumn!

Kommentarer
Agnes säger:

Ser ut som en väldigt bra sommar!

2015-09-01 | 21:35:16
Bloggadress: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback