2015 ÅRSRESUMÉ

Så var ännu ett år till ända. Jag valde att göra en liten annorlunda årsresumé detta år. Förstås ryms ju inte allt med, men det mesta som nått fram hit till bloggen i alla fall. Vad hände då år 2015? 


Började 2015 med att designa ett skal till min macbook air, som jag hade fått i julklapp av världens bästa mamma. Valde en egen bild från Paris.


Åt många goda frukostar. Brunchade även på det lokala hotellet. 
 
En lördag i Februari blev det shopping i vår huvudstad hela dagen lång.

Åt alldeles för många sådana här goda bakelser i februari/mars.

Köpte en ny kameraväska till min klimp. Denna är designad av Madelene Billman.
 
Spenderat mycket tid med den sötaste tibben på jorden, vad vore livet utan dig <3
 
Mera goda frukostar.
 
Köpte min fina vår/höstjacka från Lexington.

Årets höjdpunkt blev förstås USA resan.

New York är min absoluta favoritdestination hittills. Hit vill jag flera gånger till!
 

I New york skulle jag gärna t.ex. fira jul och nyår någon gång. Skulle vara så mäktigt att se fyrverkerishowen vid Times Square på nyår.
 
I USA köpte jag äntligen min fina Michael Kors Hamilton Tote. 

Maj kom och det blev ett besök till Roihuvuori för att fota körsbärsblommorna.
 Fotade också vårtecken vid Pärus fors.
 
Blev väl ynka en eller två cykelturer detta år, måste bli skärpning till nästa år.


Den traditionella midsommarbilden på favoritvägen.


Fick fota en fin student.
 
Reste till vackra Norge med familjens glädjespridare, bästa pappsen.
 
Fantastiskt fina vyer och väldigt kul sammanfattar denna resa.
 
Hit vill jag gärna tillbaka 2016.


Möjligen årets bästa inköp, ett vidvinkelobjektiv från Nikon. Så nöjd!

Fotade en till vacker student. 


Reste till Stockholm.

Gick på Grönan

& allsång på skansen. Vilken stämning, detta gör jag också gärna om
 
Hösten kom.
 
 & höstkläderna :)

Firade Kanelbullensdag. 
 
 Fotade Veronicas fina Kenobi.
 
Fyllde 21 hela år.

Slurpade goda drycker med Jessika på Sweet Vaasa.

Ingen jul utan pepparkaksbak och jag lyckades med det omöjliga, baka söta små pepparkakshus.

Och julen den kom även detta år, nästan så snabbt att jag knappt hann med.

Julaftonsoutfiten och tummen upp för 2015.
 
Sammanfattningsvis har jag haft ett bra år. Är tacksam för att jag har fått se så många nya ställen, haft fina människor runt mig och varit frisk. Känns som om jag skulle kunna skriva flera sidor om hur året har varit, men kort och gott så kan jag säga att det har haft sina ljusa men tyvärr också sina mörka dagar, precis som alla andra år antar jag. Men nu lämnar jag 2015 bakom mig, med allt vad det innebär och ser fram emot 2016, som ska bli bäst! :) 
 
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
a n n i k a säger:

Så fina bilder :D

2016-01-01 | 11:40:21
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
Linda säger:

Fina bilder! :)
Jag var också till Norge tillsammans med min fästman. Vi var också till Geiranger :)

2016-01-15 | 13:57:54
Bloggadress: http://lindasjolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback