Among the sunflowers

Började dagen med bedömningskörning idag. Det börjar bli lite bråttomt med mitt andra skede nämligen. Gick bättre än förväntat, så nu är det bara halkbanan kvar då. Hade bara en timme i skolan idag och den missade jag så nu är jag ledig resten av dagen. Har lagat mat och redigerat bilder. Får besök ikväll, så då blir det att gå en runda på stan och titta på the fault in our stars. Men nu ska jag ta tag i Santorinibilderna, så jag får börja visa er vad vi riktigt sysslade med under vår vecka där :)

Bilder från förra måndagen när syrran och jag fotade i en solrosåker.

Kommentarer
Anonym säger:

Kvann finns hande åkrin? :)

Svar: I yttermark :)
Emma Rosengård

2014-09-07 | 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback