Livet just nu

Håller som bäst på och läser på logistiktent som jag måste åka och skriva på fredag, men ville ha en paus från exportdokument och lokaliseringsproblem så jag satte mig ner framför datorn. Förra veckan började jag jobba. Varje dag när jag kommit hem har jag somnat på soffan för att jag har varit så himla trött (bloggen dog en vecka). Det märks att man bara suttit på en skolbänk i flera månader, man är nämligen inte alls van. Ikväll känner jag mig dock lite piggare, så jag får hoppas att kroppen har börjat ställa om sig. 
Helgen gick snabbt, det blev ett Vasabesök och massor med firande. Syster fyllde år och mamma, mormor och farmor skulle också firas på morsdag. Hann i alla fall redigera två bilder från Kungsan mellan allt firande.

Kungsträdgården 19.4.2014

Kommentarer
Josefin säger:

Fina bilder du tar! Sku annors va intressant ti si före och efter, alltså först orginale och sedan tå bildin e redigerad :)

Svar: Tusen tack! :) ja, allsist ska ja viis naon gang ;)
Emma Rosengård

2014-05-12 | 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback