Tisdag och onsdag

Igår fick jag besöka av systeryster. Det har nästan blivit tradition att göra ett café eller lunchbesök med henne varje vecka. Igår vad det dags för den gudomliga ceasarsalladen på Sweet Vaasa igen, den kan jag varmt rekommendera.Efter lunchbesöket gick vi runt i några affärer innan vi till slut landade i lilla lyan min. Var bara allmänt lata och låg på soffan och diskuterade, hämtade godis från Minimani och skulle slå på en film om ett flygattentat. Själv tycker jag sånt är så himla intressant och följer dagligen med hur det går med sökandet efter flight MH370. Tyvärr blev det ingen film när internetuppkopplingen segade utan vi gick och sova istället. Imorse när hon åkte till arbetet steg jag upp och åt frukost samt städade och gjorde skoluppgifter. Nu just har jag dagens lunch och middag i ugnen och efter att jag ätit ska jag åka till skolan och ha tyska. Efter det får jag åka hem och titta på sista Pretty little liars avsnittet och senare ska jag göra mera skoluppgifter, bland annat en övning i photoshop som nog blir a piece of cake för mig. Denna kurs är årets bästa, bildhantering och publicering.

Börjar mera och mera hitta min egen stil. Det ska vara ljusa färger, så mycket mera uppiggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback