En vecka sedan senast

Det blev tydligen riktigt lungt efter den effektiva bloggmånaden. Jag fick en långhelg eftersom jag var ledig på fredagen och dessutom åkte jag bara en sväng till skolan på måndagen och hem igen. Hade läkartid igår så därför var jag hemma i Närpes. Så igår kväll hann jag besöka simhallen och titta på en riktigt hemsk film tillsammans med mamma. Dessutom hittade jag en riktigt fin tröja på Gina tricots webbsida igår som fanns i alla storlekar, så jag tänkte att jag skulle beställa den idag men förstås var alla storlekar slut idag. Den gick tydligen åt som smör och det stör mig något otroligt. Hoppas verkligen de får in den i butiken här i Vasa. Att man aldrig tycks lära sig att beställa med det samma. Från och med nu dra aldrig ut på något Emma!!! 
Onsdagskvällen ska jag spendera med mattehäftet och näst sista avsnittet av PLL för denna säsong.

Några av mina senaste bilder från IG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback