Emma och Hugo i studion

 
I söndags besökte Hugo och jag syrran för att fånga några bilder av oss i fotostudion. Det är nämligen inte så ofta jag och Hugo är på bilder tillsammans. Hans tunga stack förstås ut på var och varannan bild, men fin är han nog ändå. Hugo fick leka lite påskhare med rosa öron också men det gillade han inte riktigt, vilket ni nog ser på bilden. Men han var i alla fall jätteduktig och lydde mattes instruktioner jättebra. Funderar att göra en förstorning på någon av bilderna vi tog, kanske en canvas till och med.

Kommentarer
Veronica B. säger:

Åååå, vilken bedårande bild den första är. Jösses så fina och söta ni e båda två. *smälter*
Tror det där är en av de bästa porträttbilder hittills på din sida, ser så verkligt ut. Färgerna och ljuset och glimten i era ögon är bara för bra, så levande och talande.

Hugo med kanin öronen, jaa, man riktigt ser vad han tänker om den situationen. LER

Svar: Tusen tack! :) joo, öronen gillades inte alls :)
Emma Rosengård

2014-03-20 | 13:53:47
Rubi säger:

Den översta bilden på dig och Hugo är så super bra.
Du är jätte söt och Hugo är nog det underbaraste jag sett på länge. Jag har sett flera bilder på honom som
Veronica visat mig. Han är så söt med sin långa tunga som alltid hänger ut.
Rubi

Svar: Tusen tack! :) javisst, han är otroligt söt :)
Emma Rosengård

2014-03-20 | 13:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback