Dagens shopping

Det är inte ofta jag hinner gå på stan här i Vasa. Jag börjar oftast skolan tidigt och slutar rätt sent och sen stänger ju vissa av affärerna i centrum redan klockan 6. På helgerna åker jag dessutom alltid hem. Idag däremot tog jag en hel dag på stan och det behövs nog ibland det också. Tycker man måste få unna sig lite extra någon gång och ha lite roligt. Här är dagens shopping.



Ett lite finare halsband från H&M. Kommer nog bli fint till en finare kavaj under någon festligare kväll. Har spanat in detta flera gånger och idag slog jag till.

 
Det jag har mest svårt med att hitta i shoppingväg är nog byxor. Provade verkligen många par idag innan jag till slut föll för ett par på Bikbok, affären jag aldrig annars shoppar på. Ni lär vel få se dem bättre på någon outfitbild. 
 
 
Köpte även en BH, en kavajliknande jacka från H&M, EOS läppbalsam (måste testa jag också) och nya solisar. Nu när solen har börjat visa sig igen behövs de verkligen.
 
 
Har varit sugen på ett par handskar i äkta läder hela vintern men har alltid varit för snål för att köpa några. Vem vill betala så mycket pengar för ett par handskar liksom. Men idag bestämde jag mig för att köpa ett par till slut. De lär väl ändå hålla i många år framöver. Dock känner jag mig lite som A i pretty little liars i dem. Hahah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback