Veckans och helgens bestyr

 
Har haft en hel vecka ledigt denna vecka. Jag har för det mesta underhållit mig med att redigera studentbilder, hängt med my friends, fotat en student, bakat, städat och försökt njuta av min semester. Dessutom har jag fått hem mina nya Nike free run 3. Hamnade förstås på tull men det var nog värt det ändå. Dessutom har äntligen min favvoserie börjat igen, pretty little liars. Och det bästa av allt är att jag skrev högsta möjliga vitsord i årets svåraste kurs. Känns riktigt bra. 
Och ännu är inte ledigheten över. Imorgon åker jag iväg på en liten minisemester med min syster. Hoppas på att komma hem med en drös med bilder och fina minnen. 

Kommentarer
Ida - foto & häst säger:

åh superfina bilder!!

Svar: Tack! :)
Emma Rosengård

2014-06-12 | 22:40:27
Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se/
GoForFit säger:

Fina bilder! :) Är de fotade med mobilkameran? Redigerar du dem i datorn eller med någon app eller både och? :)

Svar: Tack! :) Jo, de är fotade med min mobil :) brukar redigera dem med appen vsco cam, snapster, och instagram :)
Emma Rosengård

2014-06-13 | 08:34:28
Bloggadress: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback