Veckan som gick

Ny vecka på gång och denna verkar bli ganska fullspäckad. Vi tar en titt på veckan som gick och vad jag har dokumenterat på instagram.


Beundrat vår vackra äppelträd, borde verkligen ta med ut kameran och fotografera, innan alla blommor ramlar av/ Fotograferat lite i vårt vardagsrum/ Gått på en lugn och avslappnande promenad i vackraste vädret.
 
 
Fått lite nya träningskläder från Sportamore/ Spenderat tid med min vän kameran i bilen när jag väntade på den nyblivna studenten, haha :) / Druckit allt för mycket citronvatten.
 
Denna vecka blir det tentläsning hela veckan, har sista tenten på fredag. Dessutom ska jag också hinna fotografera två studenter, redigera klart helgens fotojobb och förhoppningsvis beställa en ny resa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback