iPhone 5s

 
Yes, igår blev jag ägare av en sprillansny iPhone 5s. Oh happy day! Det är nämligen så att jag förra veckan tappade min telefon i golvet och då sa det crash.Efter två och ett halvt år med min gamla iPhone 4 tyckte jag ändå det var dags för uppgradering. Det jag gillar bäst med denna är framförallt att kameran är mycket bättre än på min gamla, såklart. Bättre instagrambilder tackar man liksom inte nej till. Mycket nöjd tjej här och att den är guldfärgad gör ju inte precis saken sämre ;) 

Kommentarer
Veronica B. säger:

Grattis!
Vad trevligt, shyst med en mobil som tar bra bilder, har hört mycket gott om denna modell. :) Ett verkligt lyft från din förra.

Svar: Tack! Javisst, riktigt kul att få förnya sig lite :) Nöjd som tusan :)
Emma Rosengård

2014-01-23 | 19:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback