Härliga minnen

 
Har bläddrat genom bilderna från Maspalomas, Rhodos aka Rhoddan och London ikväll. Man får så härliga feelings av att titta på sådant, så här i gråa och trista tider. Hoppas verkligen vår resa till Frankrike i vår kan bli av. Då ska jag filma också, ångrar nämligen att jag inte gjorde det i London. Sen hoppas jag på en solsemester i år också och en tripp till Norge skulle heller inte sitta fel. Men nu ska jag väl inte drömma för mycket. Vad som blir av får framtiden utvisa :)

Kommentarer
Jenny säger:

Fina bilder du tar :) Har du någon mejladress så att man kan kontakta dig?

Svar: Tusen tack du! :) Du kan nå mig på [email protected] :)
Emma Rosengård

2014-02-11 | 13:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback