Finally friday!


Så var denna skolvecka till ända och jag har skrivit sista tenten jag missade på grund av min sjukskrivning. Nu är jag ikapp de andra. Hur skönt är det förresten inte när det är helg dessutom? Varje fredag hämtar jag syrran från Wärtsilä och vi åker till ABC och köper choklad innan vi åker mot Närpes. En sån där vardagssak som man bara måste älska. Fredagsfiilis, trevligt sällskap och en hel helg som väntar runt hörnet:) 

Det slog mig häromdagen att jag inte publicerat så mycket klädval på sistone. Så imorse före jag åkte mot Brändö tog jag några foton hemma i soffan. Detta är vad jag bär idag; favoritskjortan från Gina tricot, Leopard sjal och mina svarta Dr denims och klockan från Marc Jacobs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback