Det finaste jag har

 
Min Hugge får inte vara med så mycket här i bloggen och jag tar inte särskilt många bilder av honom heller trots att han är en av de bästa som finns i mitt liv. Så idag tog vi tag i saken och tog några fina porträtt av honom efter morgonpromenaden. Han är så fin min vän, trots att han börjar vara lite grå i skägget ;)

Ni som läser syrrans blogg har säkert sett att vi gett oss in på en liten utmaning så här i årets kortaste månad. Vi ska alltså publicera ett inlägg om dagen. Puh, vad har jag gett min in på? Måste försöka klara detta...

Kommentarer
Veronica B. säger:

Vilken underbar bild på en underbar hund. Han ser så klok ut. :) Charmigt med det gråa skägget. :)

Svar: Haha, så kan man också se det :) Men söt är han nog allt :)
Emma Rosengård

2014-02-04 | 10:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback