Merry Christmas everyone!

Länge sen sist, jag har fått jullov, varit på resa, firat 50-åringen och sjukskötaren, jobbat, träffat vänner och försökt njuta av julen. Känns som julaftonen kom alldeles för snabbt i år och som om jag inte riktigt hann med men jag har i varje fall haft en superbra julafton. Började dagen med julfrukost med mamma och sedan åkte vi till gravgården för att tända ett ljus samt besöka butiken. Hemma igen så gjorde jag mig klar för julfotografering med syrran och slog in julklapparna. Sen började gästerna droppa in. Vi åt gott, hade tomten på besök och bara njöt. Fick fina klappar och mamma var den som hade lagt bästa julklappen under granen detta år. Hade verkligen inte väntat mig det jag fick. Så tacksam! <3 
 
 
Har precis tittat på sista julkalenderavsnittet och nu ska jag börja sova för att orka med mera julfirande de kommande två dagarna. Imorgon eller möjligtvis på fredag så tänkte jag också visa er bilderna från köpenhamn. Annars vill jag bara önska er alla en riktigt GOD JUL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback