Skorna man aldrig kan få för många av

 
Idag köpte jag nya Converse eller connare som jag brukar kalla dem. Det här blir nu mitt fjärde vita par dock andra par i denna modell.Jag ville ha ett par nya och fräscha nu tills parisresan och sommaren. Tycker det är mycket tacksamma skor eftersom de passar till de mesta, lite synd dock att de fort blir ganska smutsiga. 

Nu ska jag packa, imorgon får jag åka hem till Närpes igen. Där ska vi ha påskmiddag imorgon kväll eftersom det är enda dagen vi är hemma på påsk. Sedan på fredag åker vi till Stockholm, där ska vi ha en photoshoot i Kungsträdgården bland körsbärsträden och naturligtvis blir det också lite shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback