Veckan som passerat


Så var denna vecka också till ända. Den har varit riktigt bra, har nämligen hunnit med en hel del. Har haft besök samtliga kvällar, lunchat på stan, varit på min första sitz, hängt på olivärs, fått mina två första halarmärken och shoppat. Över helgen stack jag på Kristinestadsmarknaden med mina systrar, jobbade i Fageröbaren, gick flera långpromenader samt försökte njuta av det fina höstvädret.

Har verkligen insett att hösten har sin charm den också, underbara färger och vacker natur, vilket resulterar i ljuvliga fotografier. Tummen upp!

Kommentarer
ann-sofie säger:

så fina bilder!

Svar: Tackar så hjärtligt! :)
Emma Rosengård

2013-09-30 | 09:02:27
Bloggadress: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se
Veronica B. säger:

Åå vilka ljuvliga bilder. Underbara färger. Gillar den nedersta extra mycket. Bilderna ger en känsla av romantik.
Ser ut som gamla vackra oljemålningar.
Tänk att det är möjligt att få såna här bilder med en mobil.
WOW är ett passande ord för dessa.

2013-09-30 | 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback