London through my iPhone lens

 
Nu kan jag kryssa av ännu en punkt på min lista "städer att besöka före jag dör". Londonresan var toppen och det var riktigt intressant att få se allt sådant man bara sett på bild in real life. Något som jag tyckte var lite extra coolt var att stå på exakt samma ställe där alla dessa weheartit bilder man sett är fotograferade. Vi sprang och letade efter alla de rätta vinklarna. Bilden nere till höger till exempel är en kopia av denna. Dock var resan stressig rakt igenom (trots det hann vi ändå inte med allt) och den började lite otrevligt på grund av problem med våra Oyster cards (tunnelbannekorten). Vi hann i alla fall se de mest populära sevärdheterna, shoppa på Oxford street, fota telfonkiosker, fika på starbucks, besöka Picadilly circus och leva lite Londonliv (köra på fel sida av vägen och sånt där typiskt engelskt.) 

Bilder från kameran kommer senare när jag orkat redigera dom. Ville visa bilderna från Instagram eftersom jag även gillar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback