Dagens delikatesser

 
Idag ställde jag mig i köket, vilket inte händer alltför ofta. Något svårlagat blev det inte heller. Blev den traditionella tacotallriken bara för att det är sjukt gott. Till efterrätt blev det cheesecake i glas. Den var dock alldeles för kraftig för min smak. De där hallonen som jag inte vågade mig på i affären (matförgiftningsrisk!!) skulle kanske varit pricken över i:et i alla fall. 
 
Ikväll ska jag bara slappa för att jag för en gångs skull kan. Imorgon väntar nämligen jobb igen. Yeyy! 

Kommentarer
faster säger:

du måst ga in ti farmor ett hallonen så behöver du int va rädd fö matgiftning

Svar: hah :) måst jier he niesta gang tå :)
Emma Rosengård

2013-02-24 | 13:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback