Shoppingen från London


Även jag måste väl publicera min Londonshopping.

1. Sminkväska från Victoria´s secret. Snygg och välbehövlig.
2. Sparbössa-telefonkiosk. Snygg souvenirprydnad.
3. Muggar från Starbucks. Man måste ju bara liksom köpa något varenda gång man besöker Starbucks.
4. Morgon-, dags- och kvälls-tee. Ett måste om man varit i England.
5. 6 olika läppglans från Victoria´s secret. 
6. Big ben i miniformat. Även detta en snygg souvenirprydnad.
7. Underground musmatta. Så glad att jag hittade denna eftersom jag redan före resan hade planerat att köpa en.
8. London nyckelring. Tänker börja samla på mig nyckelringar från alla länder jag besöker.
9. Billiga smycken från Primark på Oxford street, sitter ju aldrig fel.
10. Doftljus från Urban outfitters. 
11. Tygkasse också den från Primark. Fylldes med min shopping och blev pappas handbagage på vägen hem :) 

Förutom detta köpte jag såklart även kläder. Bland annat nitboots från London retro och en ny favorittröja från Forever 21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback