Om läget just nu och glögg ur nya favoritmuggarna

Nu börjar det verkligen vara länge sen jag skrev men det har ju sina orsaker. Idag är det exakt två veckor sen jag blev opererad. Jag får inte lyfta för tunga saker så kameran har legat orörd ända tills idag. Det går framåt varje dag men det har varit en liten kamp att inte ha några magmuskler annars har jag sluppit värk och sånt ganska bra. Har funderat om jag ska skriva en operationsberättelse eller inte, vi får se hur det blir med den saken. Allt gick i alla fint och jag tror nog att både jag och kroppen mår himla mycket bättre, framförallt njuren. 



Nu när man legat hemma i två veckors tid har man hunnit med x-antal avsnitt andra avenyn (tror nog att jag inte vågar berätta antalet) och x-antal glöggkoppar. Glöggkopparna köpte jag på Starbucks vid Picadilly circus i London. Mina nya favoriter, helt klart! 

Kommentarer
Trici säger:

Ganska fantastisk bild hede (Y) Perfekt ljus! Uteruume antar ja?

Svar: Danke! Japp, favoritrummet :)
Emma Rosengård

2013-12-18 | 12:23:11
Bloggadress: http://www.photosbypattra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback