Sommaren 2013, största händelserna

Så var ännu en sommar förbi, sommaren 2013. Många stora händelser och nya förändringar har denna sommar fört med sig.

 
STUDENTEN
Jag gjorde det! Jag blev student jag också och fick min vita mössa. En alldeles speciell dag som jag sent glömmer :) Tre år i gymnasiet flög förbi utan att jag ens hann märka det. Som jag kämpat och som jag pluggat och det lönade sig äntligen till slut. 
 
 
RHODOS
Sommarens mest efterlängtade och bästa händelse, resan till Rhodos. En hel vecka med sol och värme, äventyr och massor med tid med en av mina favoriter i helt underbara miljöer. Att resa och upptäcka nya platser måste nog vara något av det bästa som finns! 
 
 
FLYTTEN
Idag är dagen, 25 augusti, dagen lilla jag flyttat hemifrån. Troligtvis en av de största förändringarna i livet. Imorgon börjar jag vid en ny skola i en ny stad med nya människor. Känns både otroligt spännade och skrämmande på samma gång. Men nu blickar vi framåt, (vilket jag ville förmedla med sista bilden) det här blir nog bra det också :) 

Kommentarer
Mamm säger:

Kommer siekert ti ga riktigt bra fö de i live o du minns väl sången ja bruk spel fö de. Den kan du tänk på :)

2013-08-26 | 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback