Ny och fin inredningsdetalj

 
Denna vackra smyckeslåda fann jag i Vasa. Har sett den på en del bloggar på sistone och såklart ville jag då även ha en själv, like always ;) Här i Närpes fanns den tyvärr inte och det var lite av en slump att jag trillade över denna i Vasa men åh så glad jag blev. 
 
Så här ser den ut när den är fylld. Alla mina smycken ryms tyvärr inte, men de finaste och de jag använder mest har jag lagt här. Fint så! 
 
 Fotad med iPhone 4 och redigerad i snapster, BokehCamFX samt instagram.
 

Kommentarer
Anna säger:

På fotoquick finns den :)

Svar: Jaha, de har fått in nu då :) sist jag kollade där fanns den inte eller så såg jag väl efter för dåligt ;)
Emma Rosengård

2013-04-20 | 15:48:18
Bloggadress: http://www.annauusimaki.com
ida säger:

vad gav du för din? ska över till sverige snart så jag tänkte checka in den där :)

Svar: Betalade 24,50 € för min. De borde ligga på samma pris i Sverige :) Hade nämligen tänkt beställa en därifrån före jag hittade denna. Finns också i en modell mindre :)
Emma Rosengård

2013-04-25 | 10:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback