Fyra bilder som får mig att längta till varma grader

Bilder från vår resa till Maspalomas i januari 
 
Satt och bläddrade genom några bilder på min externa hårddisk igår och snubblade över dessa södernbilder. Så otroligt härliga. Skulle kunna resa iväg vilken sekund som helst. Men på tal om resor, så bär det snart iväg till favoritstaden. Efter det måste det absolut ske en ändring på min design. Vintern var ju liksom slut för länge sedan och det första man ser när man kikar in på min blogg är vinterbilder. Bad, very bad! 

Kommentarer
jessica säger:

varför for du inte med ABI13 på resan då?

Svar: Det finns en del orsaker varför jag valde att stanna hemma :)
Emma Rosengård

2013-04-22 | 20:34:47
Trici säger:

Det ska bli spännande att se hurudan ändringen blir :D

Svar: Ja det tycker jag med :D
Emma Rosengård

2013-04-22 | 20:43:40
Bloggadress: http://www.photosbypattra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback