Bröllopslördag

   
Några instagrambilder från idag.
 
Har haft en fantastisk lördag, i alla fall hittills. Vaknade och sken som en sol av en och annan orsak. Måste bara få påpeka att det är exakt EN(!!) månad tills man är myndig. Kommer nog att lösa alla mina problem.Ni tycker säkert också det ska bli skönt, så ni slipper läsa om hur många månader, veckor, dagar, minuter och sekunder det är tills min födelsedag. 
 
Klockan 2 hade jag min första bröllopsfotografering. Höll till på Eide. Himla roligt var det, så jag hoppas definitivt på fler liknanade uppdrag. Håller på och redigerar bilderna som bäst, imorgon kommer jag att publicera några. Så fort jag gjort en ny kategori vill säga. 
 
Ha de gött så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback