Bokat och klart

 
Det händer ganska mycket just nu och därför lider min blogg lite. Den mesta av min tid den här veckan har gått åt till en massa skolarbete. Dessutom är det prov-vecka på ingång. När jag inte pluggat har jag hunnit med ett och annat varv till K-stad på övningskörning. Börjar gå bättre och bättre. Och när jag inte pluggat eller övningskört har man hittat mig springande ut längs vägarna. 
 
Idag föll första snön också, om det nu skulle gått någon förbi. Vilket betyder att mopedsäsongen är över. Vilken känsla att ALDRIG behöva släpa fram vespan mera.
 
Och nu är det klart. Blir en fotomässa i år också. Dessutom blir det extra kul i år eftersom syster yster följer med. 
 
Nu ska jag sova. Bär iväg till K-stad på övningskörning klockan 8.00 imorgon.

Kommentarer
Trici säger:

Jee! Å va papp ska tyck e je rolit :)

Svar: Absolut :D
Emma Rosengård

2012-10-25 | 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback