Sista dagen som 17-åring och omyndig

 
Min sista dag som underårig har spenderat i skolan. Hade provutgivning och alla gick precis som jag ville. Gut!
Var en sväng till tandläkaren också, gällde att passa på nu när det ännu var gratis. Dessutom fick jag veta att jag fått jobb. 
 
Imorgon blir det först att skriva teoriprov, övningsköra och sen blir det skola. Efter skolan åker jag i jobb från 4-10. Före jag somnar ska jag hinna fira min födelsedag lite också. Kommer kanske inte bli världens bästa födelsedag men nästa helg då ska det firas, ojaaa ;) 
 
Nu ska jag öva lite på teorin till körkortet. Sen blir det kanske att packa lite, eftersom jag jobbar tisdag, onsdag och torsdag och på fredag sticker vi till Stockholm. Kommer nog inte alls att vara aktiv här nu eftersom jag kommer att jobba så mycket jag bara kan. Men...
 
VI HÖRS NÄR VI HÖRS!
 
Måste bara få påpeka att om sex timmar är jag äntligen 18 år. WOHOOOOO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback