Helgens planer

 
 
 
Blev en helt okej födelsedag igår. Fick många fina gratulationer. Teoriprovet klarade jag galant och nästa onsdag blir det uppkörning. Och som ett slut på dagen blev jag hämtad i min bil efter jobbet, eftersom nummerplåtarna äntligen kom på igår.
Det som kunde gjort dagen ännu bättre hade ju varit att få åka på en barrunda, men som sagt det tar vi nästa helg. Nu just känns det bara så skönt att vara 18.
 
Imorgon övningskör jag sista gången och på kvällen blir det en runda till Vasa för att besöka Wasa teater. 
På fredag tar vi vårt pick och pack och sticker till Stockholm. Planerna är att besöka fotomässan på lördag, eftersom många kända ansikten kommer vara där då också. Söndag blir det shopping och förhoppningsvis en liten photoshoot. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback