Bokat resa!


Igår kväll bokade mamma resan till södern. Tjoho! Ser fram emot att ännu en gång få sticka till varmare breddgrader. Dock är det ännu länge kvar. Eftersom den kommer att ske först när pappa fyller 50. Närmare bestämt januari. Men det gäller att vara ute i tid. Då har jag förhoppningsvis också slutat skolan. Ska försöka klämma in mina sista 12 kurser i gymnasiet på 3 perioder.

Sådär annars har sommarlovet börjat. Jag slitar dagarna i ända på botnia grönsaker. Övertid alla dagar. Hej money!
Ska vara där 5 veckor och sen tar jag sommarlov på riktigt. Första veckan har snart gått :)
Nu ska jag bänka mig vid tv:n för det allra sista avsnittet av desperate housewives, för imorgon har jag lyxen att först börja klockan 10.


PUSS & KRAM!

Kommentarer
Anonym säger:

vart till södern ska ni? :)

2012-06-13 | 21:52:15
Emma säger:

svar: maspalomas, gran canaria :)

2012-06-17 | 16:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback