Vasa, piknick, ollis och fagerö ;)

 
Helgen är över igen. De går alltid så fort. Fredagen började med en promenad i regnet. Sedan hörde Jessika av sig och tyckte att det var dags för en tur till Vasa och jag höll med. Så jag gjorde mig klar och packade väskan så tog vi bilen till Vasa. Gjorde oss klara och så gick vi på piknick. Verkligen myysit! 
Sedan gick vi till minimani och sedan tog vi oss mot strampen. Satt nedanför strampen på bryggan och diskuterade ett och annat. Började ta oss mot lägenheten och sedan gick  vi in till stan, träffade folk utanför ollis och mitt i allt satt vi inne på ollis. Fatta känslan alltså :D Blev bjudna på ett och annat och yrade på i vasa och dansade ända tills vi blev utslängda. Somnade gjorde vi klockan halv 6. Efter fyra timmars sömn tog vi oss upp och städade hela lägenheten och så blev det en tur i stan för lite shopping och så bar det hemåt.
 
Väl hemma gjorde man sig klar igen och så bar det iväg till rangsby på förfest och sedan fagerö. Helt okej kväll blev det väl där också.  Det här måste göras om tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback