Tomatkarnevalen genom instagram

 
Vilken helg! Vet inte var jag ska börja riktigt.  Helgen har spenderats på tomatkarnevalen. Riktigt roligt!
Började fredagen hos Isabelle och sedan drog vi in till Näsby. Hängde mest i parken och åkte hem relativt tidigt.
Lördagen blev det först lite tid på marknaden med mamma och syster. Sen hem och iväg till Jessika. Förfestade lite innan vi åkte till Näsby igen. Trodde kvällen skulle bli dålig och humöret åkte verkligen i botten när regnet öste ner. Men se där hade jag fel!
Med lite hjälp av andra slapp jag in i tältet och blev typ happy girl number one. Dansade som bara den och träffade massor med nytt folk och på väg ut från logen träffade jag plötsligt på min gamla lågstadielärare som jag inte sett på 8 år. Så otroligt! 
Med humöret på topp dansade vi lite till och sen började så småningom resan på cykel hem. Gick och la mig klockan 6 imorse. Måste nog säga att detta helt klart var den bästa kvällen hittills denna sommar!
Mera sådana här helger,tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback