Tankar och funderingar

Känner att bloggningen håller på att rinna ut i sanden. Men tänkte bara säga att jag uppdaterar när jag känner för det och det kanske inte blir så ofta alla gånger. Vill inte känna en massa press hela tiden.
Just so you know.
 
 
Livet pågår väl som vanligt. Skola med massor med läxor, föhör och en del prov. Snart blir det också för första gången att sätta sig i skrivningsalen och skriva för allt man förmår i hälsokunskap. Idag har vi dessutom haft besök av Umeå universitet, och nu känner jag mig mer än säker att det är dit jag kommer att leta mig efter gymnasiet. Hoppas att det förblir så. Vilket i så fall innebär att högskoleprovet också måste göras denna vår. Börjar man bli gammal eller?
 
 
Macen påminde mig förresten idag: 300 dagar tills min födelsedag. Dagens viktiga information. Hah ;)
 
 
Min hjärna börjar bli trött, kanske dags att leta sig till sängen nu.

Trackback