Han med stort H...


Min dag började med lite fotografering ute i snön med Hugo. Synd är ju att han inte är så värst samarbetsvillig. Men några bilder blev nog godkända. Resten av dagen har bestått av provläsning. Imorgon blir det shopping i Tuuri. Ser faktiskt framemot det, eftersom det lär finnas en del saker där som jag behöver. Får se om kameran hänger med eller ej.

Annars kommer jag snart att längta ihjäl mig till sommaren. Allvarligt, det är januari och här sitter jag och drömmer om sommar.Haha!
Men tänk er värmen, nya kläder, fest och ja det är nästan så att jag saknar mitt sommararbete. Kanske för att mina arbetskamrater var så otroligt trevliga. Men fem månader är ju trots allt inte så länge, så jag överlever nog.

Nu ska jag bränna en bra skiva jag kan ta med imorgon, sen får jag väl hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback