Första dagen på det nya året

Igår inväntade jag folket och vi firade nyår här hemma hos mig. Riktigt kul var det nog. Nu är det nytt år och nya möjligheter. Har en del mål för detta år och jag hoppas innerligt att det ska bli riktigt bra. Brukar inte ge nyårslöften men jag har funderat ut en del saker som jag ska ge mig in på och som jag hoppas kommer hända.

Bland annat ska jag :
- Ta en shoppingfri månad.
- Skippa facebook en hel månad.
- Skriva studenten och få studentbetyget.
- Fylla 18.
- Skaffa körkort och förhoppningsvis bli bilägare.
- Belöna mig själv med ett nytt objektiv efter första studentskrivningen.
- Bli en bättre bloggare.
- Bli nyttigare och börja leva ett helt nytt liv.
- Inte ägna tid åt sådant som inte behövs eller uppskattas.

.
Första dagen på detta år till ära ska jag och Hugo ge oss ut på långpromenad till min syster, för att se hur det löper med min nya bloggdesign. Med ny musik i öronen och massor med kläder kommer jag nog vägen fram.

GOTT NYTT ÅR VÄNNER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback