Första februari redan?

Skjorta BIKBOK//Byxor DR DENIM//Skärp H&M//Smycken VERO MODA,JFR & GUESS

Igår hoppa jag på bussen till vasa med de andra tvåorna vid Närpes gymnasium. Studiebesök stod på schemat. Själv besökte jag Åbo akademi och Hanken. Åbo akademi kunde vara ett alternativ men Umeå universitet ligger fortfarande på plats nummer ett. Hanken är dock nog ingenting för mig tror jag. Men riktigt trevligt var det i alla fall att checka in skolorna. Det är ju trots allt inte så länge kvar tills vi ska söka. Hann också med lite shopping i stan.
Hemma var jag vid fyraslaget och då hann jag bara äta så hämtade min nya chaufför upp mig. Blev att åka ut på lite rajtantajtan. Trevligaste tisdagen på väldigt länge ;)

Idag är det första februari. Och för mig kommer februari att bli en väldigt tung månad. Ingen shopping, inga sötsaker, inget facebook och två stora böcker man ska lära sig utantill tills studentskrivningen. Nåja, som man bäddar får man ligga. I will make it!

Kommentarer
T säger:

Va du e snygg ;)

2012-02-01 | 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback