Det bästa från år 2012

 
Har samlat ihop några höjdpunkter från det gågna året. Insåg i samband med att jag gick igenom alla bilder från detta år att det här året har varit ett väldigt bra år, det måste jag nog helt klart säga. Det finns så otroligt många fina minnen från detta år. 

 
Min nya iMac
För mig som är värsta datornörden var det här ett väldigt bra köp, årets bästa. En fantastisk dator, särskilt med tanke på dess härliga färgåtergivning. Helt klart värd varenda cent. 
Besöka Hagaparken och ekotemplet
Hur länge har jag inte velat besöka denna plats. Fotografernas paradis. Haha! Nämen att äntligen få se denna plats in real life var en upplevelse.
 
Att jag fick min efterlängtade BMW till slut
Att gå och vänta på något i flera månader och till slut få det. Den känslan, den är oslagbar. O lycka o härliga underbara dag!  
 
Tomatkarnevalen
Som jag skrev förut var detta den bästa sommaren på länge. Hade väldigt många fina utekvällar.
Men helt klart och utan tvekan finns det ingen annan utekväll som kan slå tomatkarnevalen. Minns speciellt hur lyckliga vi var när vi satt där på cykeln på väg hem. A wonderful night!
 
Dagen jag fyllde 18 år
Hur länge hade jag inte väntat på det här. Natten till den 20 när klockan slog 00:00, det ögonblicket. Lyckoruset som spreds sig i kroppen. Inga mera hemmakvällar. Jag var fri!
 
De två bilderna jag gillar mest
Oftast är det så att de bilder man tar helt oförberett och inte alls planerar särsklit mycket blir det bästa bilderna. Bilden till höger togs i över 20 grader minus och händerna var på väg att frysa till is. Gillar starkt placeringen i bilden samt den fantastiska oskärpan i bakgrunden. Bilden till vänster togs en kväll i Oktober i brist på annat att göra. Samma här, en enkel vit vägg en blixt direkt på och en liten sväng på huvudet och det blev kanon!
 
 
Min systers och min fina relation
Är otroligt glad att få ha någon att dela mitt största intresse med. Så mycket roligare att ha någon att diskutera om allt med. Det är till en viss del tack vare henne som mitt intresse växt de senaste månaderna vilket också har märkts på att uppdateringar blivit allt fler. Jag är superglad att jag äntligen nu verkar vara på rätt väg! :) 
 
Har som sagt haft ett väldigt bra år. Självklart har det ju inte bara varit helt fantastiskt och underbart, vilket det brukar framstå som när man skriver. Jag har också precis som alla andra varit med om mindre roliga saker och har rent av varit nära döden ett varv men jag har dragit lärdom av mina misstag och förhoppningsvis har de bara gjort mig starkare. 
 
Till sist vill jag bara önska alla er ett...
 
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
trici säger:

Så fint skrivet :)

2013-01-01 | 14:12:44
Bloggadress: http://www.photosbypattra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback